Δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ακολουθώντας την παρακάτω πολιτική επιστροφών και αλλαγών.
Αλλαγές
Σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών και αλλαγών, οι πελάτες διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν ένα προϊόν και να το αντικαταστήσουν με άλλο από το κατάστημα, εφόσον αλλάξουν γνώμη για την αγορά τους. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος της διαδικασίας ανταλλαγής ανέρχεται στα 5 ευρώ. Για να πραγματοποιηθεί η ανταλλαγή, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει μέσω email με το κατάστημα, δηλώνοντας τα προϊόντα που προτίθεται να επιστρέψει, καθώς και το προϊόν με το οποίο επιθυμεί να γίνει η αντικατάσταση.
Η διαδικασία έχει ως εξείς:
Μετά την ολοκλήρωση της επικοινωνίας, θα στείλουμε εμείς courier στον πελάτη. Ο courier θα παραδώσει το νέο προϊόν που έχει επιλέξει ο πελάτης και, ταυτόχρονα, ο πελάτης θα παραδώσει στον courier το προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει. Ουσιαστικά, η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί ως ανταλλαγή προϊόντων.
Επιστροφές
Δικαίωμα Επιστροφής
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, με την άθικτη συσκευασία και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί.Προϋποθέσεις Επιστροφής
Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
✔ Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
✔ Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει όλα τα αρχικά έγγραφα, οδηγίες και αξεσουάρ.
✔ Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
Μη Αποδεκτές Επιστροφές
Δεν θα γίνονται αποδεκτές επιστροφές για προϊόντα που:
✔ Έχουν χρησιμοποιηθεί, φθαρεί ή αλλοιωθεί.
✔ Η συσκευασία τους έχει καταστραφεί ή είναι ελλιπής.
Διαδικασία Επιστροφής
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2104113123 για να λάβετε οδηγίες.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να φροντίσει για την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων επιλέγοντας την κατάλληλη συσκευασία και τον κατάλληλο μεταφορέα.
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής:
- Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα απαραίτητα έγγραφα (απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο)
2. Αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση του καταστήματος μόνο μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) και σε όχι μέσω locker. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ασφαλής παραλαβή και επεξεργασία της επιστροφής σας το συντομότερο δυνατό.
3. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ)
Επιστροφή Χρημάτων
Μετά την παραλαβή και έλεγχο του προϊόντος, θα ενημερωθείτε μέσω email για την κατάσταση της επιστροφής σας. Δεδομένου ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών. Τα έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας που αφορά την επιστροφή.
Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος, παρακαλούμε να το αναφέρετε κατά την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και επιβεβαιώσουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις.
Επιστροφή σε περίπτωση ατελειών ή λάθους.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους στην παραγγελία ή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με δικά μας έξοδα αποστολής ή σε περίπτωση έλλειψης θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Δεν ευθυνόμαστε για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ή από τυχαία γεγονότα όπως πτώση αντικειμένων κλπ. Υπό την προϋπόθεση ότι η φθορά δεν ειναι ευθύνη της εταιρείας ταχυμεταφορών, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούργιο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση λανθασμένης χρήσης προϊόντος εκ μέρους του πελάτη.
Μην επιστρέφετε προϊόντα αν δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση μαζί μας.
Μετά την αποσφράγιση της συσκευασίας καμία αλλαγή/επιστροφή δεν είναι δυνατή.
Σημείωση: Παρακαλούμε να διαβάζετε πάντα και προσεκτικά την περιγραφή του προϊόντος που αγοράζετε για αποφυγή παρεξηγήσεων.
Για αιτήσεις επιστροφών επικοινωνήστε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση πριν την αποστολή της παραγγελίας
Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωσή της ανά πάσα στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση, το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την παραγγελία σας θα επιστραφεί πλήρως.
Ακύρωση μετά την αποστολή της παραγγελίας
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα. Με βάση την πολιτική μας, μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων για το ποσό της παραγγελίας σας, εξαιρώντας τα έξοδα αποστολής και επιστροφής, καθώς η αποστολή ολοκληρώθηκε εντός των προβλεπόμενων χρόνων. Τα έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΟΥΡΙΕΡ 7.00€
Αντικαταβολή 2.90€
BOX NOW 6€
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι επιθυμείτε την επιστροφή χρημάτων με αυτούς τους όρους. Μόλις το δέμα επιστραφεί σε εμάς, θα φροντίσουμε για την άμεση διευθέτηση της επιστροφής χρημάτων.
Σημείωση: Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.